درآمدی بر نشریات دانشجویی
درآمدی بر نشریات دانشجویی
هنر نوشتن در نشریات دانشجویی و حرفه ای

 

مسئول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: نظر به لزوم مقابله با هژمونی رسانه ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترش فعالیت های دانشجویان و مطبوعات دانشجویی در این زمینه بیش از پیش احساس می شود.
مهدی امید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه لرستان افزود: جنگ نرم دشمنان و هجوم آنان بسوی جوانان این مرز و بوم در جهت تهی کردن نظام از جوانان پویا ، معتقد و حساس به مسائل کشور می طلبد ما برای این قشر اثر گذار برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و با کادر سازی برای نظام، دانشجویانی فعال و پر نشاط تربیت کنیم تا توطئه های دشمنان را بی اثر کنیم.
وی اظهار کرد: یکی از راههای عقیم نمودن فعالیت های دشمن بهره گیری از نشریات دانشجویی به عنوان ابزاری متعالی در این مسیر است که تا کنون در فضای مکتوب نقش خود را ایفا نموده است . اما لزوم حضور جدی، مؤثر وپرشمار در فضای مجازی و حمایت های عملی از آن ضرورت فعلی وتاریخی دست اندر کاران این حوزه است.
امید تأکید کرد: امروز ناگزیریم در حرکت در این مسیر از فن آوری پیشرفته و نوآوری های خلاقانه ومسئولانه بهره بگیریم. نشریات دانشجویی به عنوان نشریاتی قابل اعتنا در سطح کشور از ظرفیت خوبی جهت پایان دادن به انحصار رسانه ای غرب برخوردارند و امید می رود با مخاطب سازی در میان دانشگاههای کشور ، هجمه رسانه های یکسو نگر را بشکنند.
مسئول اداره نشریات دانشگاه لرستان اظهار داشت : نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان فعالیت خود را با اخذ آموزش های لازم و حضور در کارگاههای آموزشی در عرصه مجازی آغاز نموده اند و در تلاشند با مهندسی فرهنگی در این زمینه هر چه بیشتر از فضای الکترونیکی بهره ببرند و بر تعداد خود در این فضا بیافزایند .
امید در پایان گفت : هم اکنون کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه به عنوان اتاق فکر نشریات ، فعالیت منسجمی را در راستای حضور در این فضا را آغاز کرده است و در آینده حمایت خود را در این راستا افزایش خواهد داد .
شایان ذکراست هم اکنون فعالیت های خوبی در جهت الکترونیکی کردن نشریات و سایر فعالیت های فرهنگی دانشگاه لرستان انجام شده است که در مقایسه با سال های گذشته روند رو به رشدی را نشان می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.